Wataha Czarnego Kła

Aktualności: Samicą Betha zostaje Lily a samcem Betha Lacrimosa !!!
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Pokaż wiadomości

Wiadomości | * Pokaż wątki | Pokaż załączniki

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Karoiiina

Strony: 1 [2]
16
Choroby wilków / Choroby wilków.
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 10:23:55 »
Możliwe choroby wilków:
Wścieklizna - przenoszona głównie przez zakażone lisy, wilki lub inne zwierzęta. Groźna choroba. Nieleczona może doprowadzić do śmierci.
OBJAWY: wysoka gorączka, piana lecąca z pyszczka, "uczulenie" na wszystko.
LECZENIE: najlepiej zgłosić się do lecznicy
ELIKSIRY DO LECZENIA: eliksir zdrowia

Przeziębienie - można się zaziębić podczas kąpieli w lodowatej wodzie. Nieleczona może doprowadzić do zapalenia płuc lub grypy.
OBJAWY: gorączka, dreszcze, katar, bóle gardła.
LECZENIE: najlepiej iść do lecznicy albo wykurować się w jaskini


CIĄG DALSZY ZA NIDŁUGO

17
Rangi / Rangi.
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 10:23:04 »
Stopnie, które można otrzymać.

1. Szczeniak - nie walczy, nie poluje. Ma ograniczone możliwości. Może przyglądać się polowaniom, ale wtedy, gdy Opiekun na to pozwoli. Możesz nim zostać, jeśli para wilków chce mieć szczeniaka, oraz kiedy się URODZISZ.

2. Wojownik - nie ma skrzydeł, lecz dzielnie walczy w wojskach naszej watahy. Posiada 4 moce (nie więcej). Możesz nim zostać, gdy wyślesz 100 wiadomości.

3. Obrońca - dzielnie broni granic naszych watah. Żaden inny wilk nie przejdzie, a jeśli to zrobi - nigdy nie wróci do domu. Obrońca ma 4 moce. Możesz nim zostać, gdy wyślesz 100 wiadomości.
UWAGA! TO, ŻE WYSŁAŁEŚ/AŚ 100 WIADOMOŚCI, TO NIE ZNACZY, ŻE JESTEŚ I WOJOWNIKIEM I OBROŃCĄ. MOŻESZ WYBRAĆ, KIM CHCESZ BYĆ, A JAK NIE TO ZROBIĄ TO ALPHY!

4. Opiekun - zajmuje się szczeniakami podczas nieobecności ich rodziców. Broni ich podczas niebezpieczeństwa. Można nim zostać bez awansu.

5. Łowca - poluje na zwierzynę. Zna każdą ścieżkę na terenach. Czasem jego uszy zawodzą, lecz nosa nigdy nie da rady oszukać. Zostaniesz nim, gdy wyślesz ponad 200 wiadomości.

6. Zwiadowca - tak jak u ludzi policja. Patroluje ścieżki. Donosi Alphom, gdy coś się dzieje. Zwiadowca ma 5 mocy.
Zwiadowcą możesz zostać po wysłaniu 300 wiadomości.

7. Uzdrowiciel - pracuje w lecznicy. Musi się dobrze znać na eliksirach oraz różnych roślinach. Można nim zostać bez awansu!

8. Dowódca Zwykłej Armii - nie ma skrzydeł, lecz jest bardzo dobrym strategiem. Podczas wolnego czasu opracowuje strategie na różne walki, wojny. Zna każdy ruch obcego (wroga). Ma również 5 mocy. Możesz nim zostać, gdy zgodzą się Alphy

9. Dowódca Skrzydlatej Armii - ma skrzydła. Również jest dobrym strategiem. Kieruje flotą powietrzną. Nigdy nie zawinił. Również ma 5 mocy. Możesz nim zostać, gdy zgodzą się Alphy.

10. Bethy - zastępcy Alph. Jak na razie u nas ich nie ma, ale za niedługo może będą. Są dwie Bethy - wadera oraz basior. Mają po 6 mocy. Mogą mieć skrzydła, ale nie muszą. Możesz nim zostać, gdy Alphy się zgodzą. Mają 1000 Um(do podziału) i 5 mocy

11. Alphy - przywódcy stada, watahy. Są dwie alphy (wadera i basior), lecz u nas są tylko dwie wadery. Mają dużo mocy.

18
Armia / Armia.
« dnia: Kwiecień 05, 2013, 10:16:27 »
To są nasze rangi:
1. Szczeniak.
2. Wojownik.
3. Obrońca.
4. Opiekun.
5. Łowca.
6. Zwiadowca.
7. Uzdrowiciel.
8. Dowódca Zwykłej Armii.
9. Dowódca Skrzydlatej Armii.
10. Bethy.
11. Alphy.

Strony: 1 [2]
BloQcs design by Bloc
SMF 2.0.6 | SMF © 2013, Simple Machines
Strona wygenerowana w 7.48 sekund z 14 zapytaniami.
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
nawijka powstancywalki secretlife lodux polskiserwerfreeplay